Etichete

sâmbătă, 20 august 2011

La pescuit :D

Pfff...am facut-o si pe asta ;;),am fost la pescuit....la Dunare,pe undeva pe la...Ostroveni,sau ceva de genu'.A fost senzational,am facut fotografii,am stat cu batu'n balta,am facut si un mic gratarel,ca de asa'i la noi la romani,am reusit sa dorm o ora pe noapte si nu in ultimul rand.....tadaaammmm......m-au mancat tantarii :(.Neavand somn,cum am spus mai devreme,pe la ora 3,noaptea,am iesit sa ma plimb,pe malul Dunarii,siiii....la o lanseta,se auzeau de zor clopoteii si se tot arcuia,am mers in fuga acolo,m-am luptat putin cu ea.....ca nu prea ma pricepeam eu sa manuiesc lanseta,dar i-am dat de cap....in final,am adus pe mal o frumoasa mreana.de 1,5 kg.De dimineata,cand totii s-au trezit,nu le venea a crede,ca eu,o fata,am prins acel pestisor.
Si acum asa de final,rezultatul plimbarii mele :
- de pe drum...


 - cand am ajuns...


 - ceva de pe malul vecin :

- cateva fotografii mai profi,asa:





 - Daisy a mea :
  -Pièce de résistance

*DO NOT use, copy or publish any of these pictures without my permission.

5 comentarii:

  1. Ce poze frumoase ai facut... Dunarea este minunata, nu demult am fost si eu in partea aceea spre Moldova Noua, dupa Orsova, minunat ... m-au lasat fara cuvinte peisajele...

    Si ati facut si o captura buna de peste...felicitari !! :P
    Cred ca a fost delicios pestele acela, ce pofta mi-ai facut... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms mult simona :*,esti o dulce.Pestele a fost delicios...abia astept o noua partida de pescuit :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Periculoaso! Asta ca sa vada barbatii ca si noi putem! >:)

    Mie nu-mi place deloc la pescuit, nu pot sa stau atata timp facand acelasi lucru. :D

    Ma bucur pentru tine! :>

    Cat despre poze... hobby-ul deja a pus stapanire pe tine! >:) ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Normal Mady,femeile sunt la putere :P:D
    La pescuit pot spune ca a fost noroc la mn,ca asa,si eu m-am cam plictisit sa ma uit acolo in apa ;;).
    Pff...sper sa nu o iau razna cu pozele astea :|:P
    te pupicesc :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. N-o s-o iei... prea rau. ;))

    O sa simti mereu o atractie pentru ele si o sa ai tendinta de a cauta camera sa imortalizezi aia, s-o imortalizezi p-ailalta, dar acum cred ca stii la ce ma refer cu "tortured by you, oh, sweet torture! " :D

    Primit pupici, pupici inapoiat. ;)) :*:*

    RăspundețiȘtergere